דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפשרויות תוכנות לבניית אתרים 

מאת    [ 18/01/2009 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 2172 פעמים ]

יש האומרים שבניית אתרים עם תוכנה לבניית אתרים מגבילה את האתר כי האפשרויות תוכנה מוגבלות ולרוב לא ייפתחו עבורי רכיב חדש שאני צריך ולכן בניית אתר באמצעות מתכנת הרבה יותר גמישה ובעלת אפשרויות רבות יותר.

מצד אחד אם לא תוכנה לבניית אתרים ובמקום זאת מתכנת אז באמת אפשר לעשות הכול בדיוק על פי דרישות הלקוח (אלא אם כן הבונה אתרים / מתכנת משתמש גם הוא עם תוכנה לבניית אתרים) מבחינת רכיבי האתר וכן עיצובו אך מצד שני גם העלויות יהיו בהתאם כי שלא כמו בתוכנה לבניית אתרים כאן המתכנת צריך לעשות כל רכיב מתחילתו עד סופו לעומת עם תוכנה לבנייה שבה פשוט לוחצים על "הוספה".

האם תוכנה לבניית אתרים באמת מגבילה כמו שניתן לחשוב? בעיקרון זה לא באמת חשוב אם היא מגבילה אלא האם היא נותנת לך מענה לדרישותיך הטכנולוגיים והעיצובים בשביל האתר הספיציפי שלך.

היום זה מוכח שאתרים שנבנו עם תוכנה לבניית אתרים עמדו בכל תחרות באם זה קידום בגוגל, עיצוב, טכנולוגיה ועוד, תוכנות לבנייה היום מספקות קשת רחבה ביותר של כלים, אפליקציות אפשרויות ומודים שבעזרתן ניתן לבנות כל סוג של אתר.

אילו אפשרויות תוכנה לבניית אתרים יכולה להציע? סקרים, פורומים, טפסים, ויקי, רשימת תפוצה, תפריטים ובעצם כל דבר שאתר תדמית עד אתר ווב 2.0 צריך ולכל אפשרות ואפשרות של התוכנה ניתן להתאים הגדרות ספציפיות יותר על מנת ליצור כלי המתאים באופן המדויק ביותר לצרכי הלקוח.

סיבה נוספת להעדפת תוכנה לבניית אתרים היא העובדה שבעל האתר כבר מתמצא עם מערכת ניהול תוכן האתר שלו מהסיבה הפשוטה שהמערכת ניהול תוכן שלו זה התוכנה לבניית אתרים שלו וכך הוא לא צריך לבזבז זמן ללמוד מערכת ניהול תוכן מסובכת, יתרון נוסף מצד מערכת ניהול תוכן היא העובדה שהמערכת ניהול שמקבלים לאחר בניית האתר שהיא בעצם תוכנה לבניית אתרים תאפשר לבעל האתר גם לערוך את עיצוב האתר ולא רק את תוכן האתר מה שנותן לו גמישות גבוהה יותר בעתיד.

לסיכום תוכנה לבניית אתרים מאפשרת עלויות זולות הרבה יותר (עלויות בניית אתרים), גמישות, עצמאות, שליטה, מערכת ניהול תוכן טובה יותר, חיסכון בזמן (וכסף) וכן ל-95% מהאתרים אינה יורדת מאיכות של מתכנת או מעצב אתרים מקצועי.
תוכנה לבניית אתרים עם אפשרויות תוכנות לבניית אתרים מהטובות בעולם בנה אתר עכשיו בעזרת תוכנה בניית אתרים T אתר - קידום בגוגל חינם!
בלוג תוכנות לבניית אתרים - http://blog.tapuz.co.il/cms1



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב